پیشنهاد عجیب پیکه: مساوی را از فوتبال حذف کنید!

پیشنهاد عجیب پیکه: مساوی را از فوتبال حذف کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا خواستار آن شد که مساوی از فوتبال حذف شود تا این رشته ورزشی بتواند با نتفلیکس و تیک تاک رقابت کند!

به گزارش فوتبالی، پیکه 37 ساله مدعی است که تساوی باید از فوتبال حذف شود تا توجه بیشتر نسل جوان جلب شود چرا که نوجوان ها در حال حاضر پلتفرم  هایی نظیر یوتیوب و تیک تاک را ترجیح می دهند. بازیکن سابق بارسلونا مدعی است که با بررسی رفتار فرزندانش به این نتیجه رسیده که علاقه به فوتبال رو به کاهش است. 

بازیکن اسپانیایی در مصاحبه با تایمز بیان کرد:" یکی از دلایلی که مسابقات کینگزلیگ را راه اندازی کردم این بود که می دیدم که بچه هایم بعد از ده دقیقه تماشای فوتبال، حواسشان به تلفن ها و تبلت هایشان پرت می شوند و همزمان چیزهای دیگر را می بینند. فوتبال یک سرگرمی است و فقط با ورزشهای دیگر رقابت نمی کند بلکه با نتفلیکس، آمازون، یوتیوب و تیک تاک رقابت می کند. زمان محدود است و فوتبال 90 دقیقه ای جذاب نیست.  باید راهی پیدا شود تا گلهای زیادی ثبت شود یا تساوی در بازیها ممنوع شود. در بیسبال و بسکتبال خبری از تساوی نیست. وقتی که بازی با تساوی به پایان می رسد، حس شما این است:"کی برنده شد؟"

پیکه در سال 2022 تورنمنتی به نام کینگزلیگ را راه اندازی کرد که شامل فوتبال هفت نفره است و قوانین جالبی به آن اضافه شده است: تعویض های نامحدود یا استفاده از اسلحه های مخفی نظیر شش نفره کردن حریف برای دو دقیقه!

4125