رقابت لیورپول و منچسترسیتی برای جذب ستاره 21 ساله بایرن مونیخ

رقابت لیورپول و منچسترسیتی برای جذب ستاره 21 ساله بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول قصد دارد برای جذب جمال موسیالا با منچسترسیتی وارد رقابت شود.

به گزارش فوتبالی، لیورپول قصد دارد در پایان فصل برای جذب جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ تلاش کند.

طبق گزارشی از رسانه فوتبال اینسایدر، لیورپول این بازیکن 21 ساله را در سطح بالایی می‌بیند و آماده‌اند تا برای خرید او با بایرن مونیخ وارد مذاکره شوند. با این حال، آن‌ها رقیب سرسختی همچون منچسترسیتی را در راه جذب این بازیکن می‌بینند. از طرفی، باواریایی‌ها نیز حاضر نیستند تا جمال موسیالا را ارزان از دست بدهند و چیزی نزدیک به 100 میلیون پوند برای فروش این بازیکن درخواست خواهند کرد.

هنوز دو سال تا پایان قرارداد جمال موسیالا باقی مانده و این یعنی مدیران بایرن مونیخ برای فروش او تحت فشار نیستند و می‌توانند سود خوبی از این فروش به دست بیاورند. لیورپول و منچسترسیتی اگر بخواهند جمال موسیالا را به خدمت بگیرند، باید مبلغ بالایی به باشگاه آلمانی بپردازند. باواریایی‌ها نیز تمایل دارند تا قرارداد موسیالا را به صورت بلندمدت تمدید کنند، اما این بازیکن پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده بود.

لیورپول پیش از این نیز به دنبال یک بازیکن هجومی بود؛ چرا که آن‌ها می‌دانند ممکن است محمد صلاح، ستاره مصری خود را در تابستان امسال از دست بدهند. در صورت فروش صلاح، قرمزهای مرسی ساید منابع کافی برای جذب جمال موسیالا را در اختیار خواهند داشت.

هرچند موسیالا در پستی متفاوت از صلاح بازی می‌کند؛ اما این توانایی را دارد تا همچون او، گل و پاس گل‌های زیادی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

این ستاره 21 ساله توانایی بازی در چند پست را دارد و همین موضوع باعث شده تا گزینه‌ای جذاب و ایده‌آل برای باشگاه‌های انگلیسی باشد.

1428