دو شگفتانه در تقابل رئال مادرید با منچسترسیتی

دو شگفتانه در تقابل رئال مادرید با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله چهار هفته تا بازی منچسترسیتی و رئال مادرید، به نظر می رسد که آنچلوتی آماده دو شگفتانه برای این بازی است.

به گزارش فوتبالی، مارکا گزارش داده است که آنچلوتی برای بازی منچسترسیتی و رئال مادرید روی دو چهره تازه حساب خواهد کرد: ادر میلیتائو و تیبو کورتوا.

هر دو بازیکن در اردوی پیش فصل رئال مادرید با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شدند و بخش زیادی از فصل را از دست دادند. دروازه بان بلژیکی و مدافع برزیلی در روزهای اخیر در تمرینات رئال مادرید شرکت کرده اند و به نظر می رسد که آنچلوتی به حضور این دو در بازی مقابل منچسترسیتی خوشبین است. 

در حقیقت هر چند که شاید هیچ کدام از این دو در ترکیب اصلی قرار نگیرند چرا که هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند اما آنچلوتی تصور می کند که حضورشان روی نیمکت برای روحیه دادن به تیم خودی و تضعیف روحیه حریف، بسیار کلیدی است.

آندری لونین در این فصل عملکرد خوبی داشته و جانشین شایسته ای برای کورتوا بوده و می تواند در ترکیب بماند. البته میلیتائو شاید به زوج رودیگر در تقابل حساس با هالند و یارانش تبدیل شود. 

هنوز چهار هفته تا بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی در برنابئو در روز 21 فروردین زمان باقی است و هم کورتوا و هم میلیتائو این فرصت را دارند تا به طور کامل ریکاوری کنند.

4125