گلزنی ستاره سابق سپاهان در جام حذفی روسیه

گلزنی ستاره سابق سپاهان در جام حذفی روسیه

پایگاه خبری فوتبالی- محمد قربانی موفق شد نخستین گلش با پیراهن اورنبرگ را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، اوایل اسفندماه بود که خبر پیوستن محمد قربانی به باشگاه اورنبرگ روسیه رسما منتشر شد. این پدیده جوان 22 ساله، در دوران حضورش در سپاهان به نوعی آچار فرانسه تیم بود و مورایس در پُست‌های مختلف از او استفاده می‌کرد.

طبق گفته خود این بازیکن، پس از گلزنی در بازی دوستانه سپاهان و زنیت، توجه باشگاه‌های روسی به او جلب می‌شود و مدیران اورنبرگ عملکرد قربانی را زیر نظر می‌گیرند و درنهایت پس از مذاکره با سپاهان، این بازیکن جوان راهی لیگ روسیه می‌شود.

امروز، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه بین تیم‌های اسپارتاک مسکو و اورنبرگ برگزار شد و سرمربی اورنبرگ تصمیم گرفت برای نخستین بار از لژیونر ایرانی در ترکیب ابتدایی تیمش استفاده کند.

قربانی شروعی بسیار طوفانی در این دیدار داشت و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 10 به ثمر برساند. هرچند ضربه او پس از برخورد به بازیکنان حریف راهی دروازه شد و لذا این گل به عنوان گل به خودی به ثبت رسید.

با شروع نیمه دوم، سرمربی اورنبرگ محمد قربانی را از ترکیب بیرون آورد و دیمیتری وروبیوف را به جای او به زمین فرستاد. در نهایت اورنبرگ با نتیجه 3-1 مقابل میزبان شکست خورد تا در مجموع رفت و برگشت، با نتیجه 3-2 مغلوب اسپارتاک شود و از صعود به نیمه نهایی باز بماند.

بدین ترتیب، نخستین حضور محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبرگ برای او یک خاطره خوب و یک خاطره بد به یادگار گذاشت؛ یکی گلزنی مقابل اسپارتاک مسکو و دیگری هم حذف در یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه.

7474