زیر ذره‌بین پرسپولیسی‌ها؛ اورونوف تاریخ‌سازی می‌کند؟

زیر ذره‌بین پرسپولیسی‌ها؛ اورونوف تاریخ‌سازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی پرسپولیس برای عبور از دفاع چندلایه استقلال روی تکنیک و خلاقیت ستاره ازبکستانی تیمش حساب کرده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در نیم فصل دوم پوست اندازی کرده است و نسبت به نیم فصل بازی بهتر و جذاب‌تری را انجام می‌دهد. اما یکی از چیزهایی به جذاب‌تر شدن پرسپولیس کمک کرده است اضافه شدن اوستون اورونوف وینگر تکنیکی و خلاق ازبکستانی به ترکیب این تیم است.

اورونوف از همان بازی اول مقابل ذوب آهن که چند دقیقه بیشتر در زمین نبود توانایی‌های خودش را نشان داد و خیلی زود در دل هواداران پرسپولیس جای خودش را پیدا کرد.

اوج درخشش او در بازی ماقبل دربی مقابل فولاد خوزستان بود که توانست بارها و بارها در همکاری با مهدی ترابی دفاع فولاد را به هم بریزد و یک گل هم به این تیم بزند.

حالا هواداران پرسپولیس منتظرند روند خوب و امیدوار کننده این ستاره ازبکستانی در بازی با استقلال هم ادامه داشته باشد. امروز او مورد توجه‌ترین بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

چه در ورزشگاه آزادی و چه در مقابل گیرنده‌های تلویزیونی چشم هواداران پرسپولیس به اورونوف است و انتظار دارند این بازیکن بدون توجه به حساسیت مسابقه، بازیِ خودش را انجام بدهد.

این اولین حضور او در دربی است و شاید گل زدن او به استقلال یک اتفاق بسیار خوشایند برای پرسپولیسی‌ها باشد. اورونوف می‌تواند با گل زدن در دربی نام خودش را به فهرست محدود گلزنان خارجیِ دربی اضافه کند.

1359