هدف نقل و انتقالاتی 50 میلیون یورویی آرسنال و لیورپول

هدف نقل و انتقالاتی 50 میلیون یورویی آرسنال و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – نام ویلیام پاچو، ستاره نو ظهور آینتراخت فرانکفورت، به عنوان هدف نقل و انتقالاتی آرسنال و لیورپول در تابستان پیش رو به میان آمده است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 22 ساله در تابستان 2023 به تیم المانی پیوست. او به رویال آنتورپ برای دستیابی به اولین قهرمانی خود در 66 سال اخیر کمک کرده بود. فلوریان پلتنبرگ، سرمربی اسکای اسپورت آلمان، مدعی شده است که این مدافع جوان به لیست خرید دو تیم آرسنال و لیورپول اضافه شده است. باور بر این است که هیئت مدیره فرانکفورت از این مسئله با خبر شده اند و انتظار می‌رود که مبلغ بزرگ 60 میلیون یورویی را برای فروش مدافع خود طلب کنند. پاچو تا سال 2028 با تیم آلمانی قرارداد دارد در نتیجه فرانکفورتی‌ها دست بالا را در این رابطه دارند و می‌توانند شرایط فروش او را بر اساس میل خود تعیین کنند.

آرسنال با توجه به حضور ویلیام سالیبا و گابریل ماگالائش در قلب خط دفاعی خود و بازگشت قریب الوقوع یورین تیمبر و حضور بن وایت که قابلیت بازی در پسا دفاع میانی را نیز دارند، عمق خوبی در این ناحیه از زمین دارند.

لیورپول اما با توجه به اینکه ماتیپ در آخرین سال قرارداد خود به سر می‌برد و جو گومز نیز بیشتر در پست دفاع کناری به کار گرفته می‌شود، جایگزین خیلی مطمئنی برای زوج فن دایک و کوناته ندارد و باید در صدد تقویت قدرت تدافعی ترکیب خود برآید.

2102