پیش‌بازی آلومینیوم - مس رفسنجان؛ به دنبال فرار از سومین باخت متوالی

پیش‌بازی آلومینیوم - مس رفسنجان؛ به دنبال فرار از سومین باخت متوالی

پایگاه خبری فوتبالی - دو سرمربی موفق لیگ برتر باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان مس رفسنجان است. دیداری که در بازی رفت با دو گل به سود نارنجی‌ها به پایان رسید.

آلومینیوم در شرایطی باید میزبان مس باشد که این تیم پس از برد روحیه‌بخشی که مقابل پرسپولیس داشت، دو دیدار بعدی خود مقابل استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین را واگذار کرده و قطعاً شاگردان مجتبی حسینی نمی‌خواهند سومین باخت متوالی خود را هم تجربه کنند. با همه این تفاسیر سبزپوشان اراکی این فصل با سرمربی جدید خود یعنی مجتبی حسینی نتیجه مناسبی باتوجه به نفراتشان گرفته‌اند و از تیم‌های میانه جدولی محسوب می‌شوند.

در سمت دیگر مس رفسنجان با محرم نویدکیا حضور دارد که توانسته‌اند با همکاری جدید شکل گرفته، ایام خوبی را داشته باشند. مس با سرمربی جدید خود فعلاً باختی را تجربه نکرده و در پنج دیداری که محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته، فقط یک گل خورده است. گلی که در بازی گذشته این تیم مقابل تراکتور، ریکاردو آلوز وارد دروازه حامد لک کرد.

نکته آماری منفی علیه ایرالکو اینکه مجتبی حسینی در ۱۰ تقابلی که به عنوان سرمربی در برابر مس رفسنجان داشته هیچ‌گاه پیروز نشده و حاصل کار وی کسب ۶ تساوی و ۴ شکست بوده است و باید دید این‌بار سرمربی آلومینیوم موفق به شکست دادن مس رفسنجان خواهد شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: آلومینیوم اراک در قزوین با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شمس‌آذر شد و مس در رفسنجان به تساوی یک بر یک مقابل تراکتور رسید.

وضعیت در جدول: آلومینیوم با ۲۵ امتیاز در رده نهم جای دارد و مس رفسنجان با ۲۱ امتیاز تیم دهم جدول است.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان

چهارشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۹

ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

1997