پیش‌بازی تراکتور - هوادار؛ رکورد شجاعی برای خمز دردسر می‌شود؟

پیش‌بازی تراکتور - هوادار؛ رکورد شجاعی برای خمز دردسر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود شجاعی امیدوار به تداوم رکورد نباختن‌های خود به عنوان سرمربی هوادار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان هوادار تهران است. دیداری که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

تیم تحت هدایت پاکو خمز در شرایطی باید آخرین میزبانی سال خود در تبریز را داشته باشد که این تیم از ۹ امتیاز ممکن موفق به کسب ۴ امتیاز شده و‌ سرمربی اسپانیایی تحت فشار هواداران و رسانه‌ها قرار دارد. با این حال پاکو معتقد است تیمش با حضور در رتبه سوم شرایط بدی ندارد و قطعاً سرمربی قرمزها می‌داند برای حفظ خود در همین رتبه سوم باید سه امتیاز دیدار فردا را از آن خود کند.

در سمت مقابل هوادار با سرمربی جدید خود مسعود شجاعی روزهای خوبی را سپری می‌کند. بنفش‌ها پس از اضافه شدن کاپیتان سابق تیم ملی به جمع خود شش مسابقه است که باختی را تجربه نکرده‌اند تا شجاعی هنوز طعم تلخ شکست را نچشیده باشد و باید دید این سرمربی که باتوجه به محرومیت نخواهد توانست تیمش را از روی نیمکت هدایت کند، چه نتیجه‌ای برابر تراکتور کسب خواهد کرد. البته علاوه بر مسعود شجاعی، دو دستیار دیگر وی و حتی سرپرست هوادار هم در این مسابقه محروم هستند.

این دیدار از حیث رویارویی شجاعی با هواداران تراکتور و تیم سابقش هم جالب توجه است. شجاعی که مدت کوتاهی هدایت تراکتور را هم برعهده داشته، برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت و باید دید سکوهای یادگار با وی چگونه روبه‌رو خواهند شد.

نکته آماری جالب از این مسابقه اینکه هوادار فقط در اولین رویارویی تاریخ دو تیم با نتیجه یک بر صفر مقابل تراکتور پیروز شده و پس از آن، این تی‌تی‌ها بوده‌اند که سه دیدار را با برد پشت سر گذاشته‌اند و یک بازی هم مساوی شده تا تراکتور دست بالاتری در آمار و ارقام داشته باشد. همچنین پاکو خمز در دو تقابل قبلی خود مقابل هوادار همواره برنده بوده تا این دیدار یک بازی مورد علاقه برای مرد اسپانیایی هم باشد.  

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در رفسنجان به تساوی یک بر یک مقابل مس رسید و هوادار در تهران با ذوب‌آهن دو بر دو مساوی کرد.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۳۲ امتیاز سوم است و هوادار با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم جای دارد.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - هوادار

چهارشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۹

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

1997