خمز به خبرنگاران: باید دید چه کسی در این جنگ می‌میرد!

خمز به خبرنگاران: باید دید چه کسی در این جنگ می‌میرد!

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز نشستی داغ و جنجالی با خبرنگاران تبریزی داشت.

به گزارش فوتبالی، نشست‌های خبری سرمربی تراکتور این روزها در تبریز بسیار دیدنی و شنیدنی است. پاکو خمز که معمولاً با صحبت‌های منحصر به فرد خود صحبت‌های جذابی بر زبان می‌آورد، پس از باخت به پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم تحت فشار شدیدی قرار گرفته است. در همین راستا صحبت‌های وی حتی تی‌تی‌ها را هم عصبی کرده بود و هواداران تراکتور در آخرین بازی خانگی خود با باز کردن بنرهای بزرگی به سرمربی اسپانیایی کنایه زدند.

همین فشار هواداری تراکتور به نشست‌های خبری هم کشیده شده که البته پاسخ‌های سر بالا و طفره رفتن از دادن جواب باعث شده وی با اصحاب رسانه دچار چالش شود. چالشی که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تراکتور و هوادار هم رخ داد و خمز نشست‌های خبری خود را به جنگ تشبیه کرد!

اما سرآغاز این بگو و مگوها جایی بود که خبرنگاری به خمز گفت که علی‌رغم ادعای وی که گفته بود در فوتبال ایران کامبک زدن سخت است، در هتفه گذشته لیگ برتر چندین بازی اینچنین بود. سوالی که خمز را برآشفت و وی مدعی شد سطح پرسش پایین است و اگر سوال‌ها این‌گونه باشد، نشست خبری را ترک خواهد کرد!

در ادامه خبرنگار “فوتبالی” از سرمربی قرمزها درباره تناقض در صحبت‌ها و رفتارهایش بابت خریدهای جدید سوال کرد و پرسید که چرا پاکو خمز با وجود اینکه مدعی است از خریدهای تیمش راضی است، سجاد آشوری خرید جدید خود را نه تنها یک دقیقه بازی نداده که حتی روی نیمکت هم قرار نمی‌دهد و این بازیکن سکونشین شده است!؟

پاکو خمز همین که ابتدای سوال را شنید، صحبت‌های مترجم را قطع کرد و‌ گفت: «جدی می‌فرمایید!؟ » در ادامه البته سرمربی اسپانیایی از مترجم خود خواست تمام سوال را به وی منتقل کند. خمز در پاسخ اظهار داشت: «برخلاف آشوری، مطهری، دلیتیچ و رحمان جعفری بازی کرده‌اند.»

در این حین این پرسش از سرمربی تراکتور مطرح شد که پس هدف از جذب آشوری چه بوده است که خمز گفت این‌ها مسائل مربوط به باشگاه است و‌ مجبور نیست در این زمینه صحبت کند! این جر و بحث اینگونه ادامه پیدا کرد که خبرنگار به خمز گفت آن‌ها هم مجبور نیستند که سوالات دلخواه خمز را بپرسند که سرمربی تراکتور گفت بله اینچنین است ولی نگویید که عاشق باشگاه هستید!

جر و بحثی که خبرنگار پرسشگر آن را بی‌مورد دانسته و عنوان داشت دخالت دادن علاقه در کار حرفه‌ای درست نیست و اگر بنا به نظر دادن باشد حتی می‌توان گفت خمز هم سرمربی عاشق باشگاه نیست که سرمربی اسپانیایی گفت این هم نظر شماست و می‌توانید مطرح کنید!

این صحبت‌ها اینجا قطع شد و در ادامه وقتی خبرنگاری که پرسش کامبک‌ها را مطرح کرده بود دوباره سوال خود را پرسید که نمی‌فهمد چرا سطح سوال پایین بوده خمز پس از پاسخگویی به این پرسش به یکباره اظهار نظر عجیبی داشت: «از این به بعد نشست‌های خبری قشنگ‌تر می‌شوند؛ وارد یک جور جنگ شده‌ایم و باید ببینیم چه کسی در نبرد زودتر می‌میرد!»

1997