رتکلیف به دنبال خرید ستاره های جوان برای منچستریونایتد

رتکلیف به دنبال خرید ستاره های جوان برای منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم مدیریت جدید بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد تغییرات مهمی را در ترکیب تیم در تابستان آتی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی،‌ سر جیم رتکلیف و سهامداران جدید باشگاه منچستریونایتد بر این باور هستند که جراد برانتویت مدافع ملی پوش تیم ملی انگلیس و باشگاه اورتون می تواند یک خرید ایده آل برای پروژه جدید منچستریونایتد باشد. به نظر می رسد باشگاه اورتون حدود ۹۰ میلیون یورو برای انتقال او می خواهد. از سوی دیگر هم گفته شده مایکل اولیسه از کریستال پالاس نیز در لیست حضور دارد.

روز گذشته هم دیداری بین جان مورتاف مدیر ورزشی جدید منچستریونایتد و دکو مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا صورت گرفته است. محور مذاکرات مشخص نیست اما نام چند بازیکن مانند میسون گرینوود، رافینیا و فرنکی دی یونگ در مطبوعات مطرح شده است.

سر جیم رتکلیف، سهامدار جدید باشگاه منچستریونایتد قرار است با پیشنهاد رکوردشکنی با رقمی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای جذب ستاره جوان بنفیکا، ژائو نوس در تابستان ۲۰۲۴ تلاش کند.

به نظر می رسد رتکلیف قصد دارد تغییرات گسترده ای را در بازیکنان تیم در تابستان ایجاد کند و ستاره های جدیدی را به این باشگاه اضافه کند.

۱۰۰۹