آمار رو به رشد پاس گل های مهندس باشگاه منچسترسیتی

آمار رو به رشد پاس گل های مهندس باشگاه منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک خلاق منچسترسیتی پس از بازگشت از دوران مصدومیت طولانی مدت کماکان به درخشش با پیراهن منچسترسیتی ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی،  کوین دی‌ بروینه در دیدار برابر لیورپول موفق شد به آمار فوق‌العاده ۱۳ پاس گل در ۱۴ بازی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس برسد. از این حیث در بین ۵ لیگ معتبر اروپایی فقط فلورین ویرتز هافبک خلاق تیم ملی آلمان و بایرلورکوزن پاس گل بیشتری نسبت به دی‌بروین داشته که در ۳۳ بازی ثبت شده است که البته مصدومیت های طولانی دی بروینه یکی از عواملی بود که باعث شده این اختلاف بین این دو بازیکن وجود داشته باشد.

از چندی پیش شایعاتی در خصوص حضور کوین دی‌بروینه در فوتبال عربستان برای فصل آینده وجود دارد و گفته شده منچسترسیتی آماده دریافت پیشنهاد باشگاه های بزرگ عربستان برای کوین دی بروین است. باشگاه های صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی هافبک بلژیکی را در صدر فهرست نقل و انتقالات خود قرار داده اند.

عربستانی‌ها از همین حالا بودجه‌ای حدودا ۲ میلیارد پوندی را برای تابستان آینده در نظر گرفته‌اند که شامل مبلغ انتقال، دستمزدها و پاداش و مدیران برنامه ها می‌شود. باشگاه‌های عربستان، تابستان گذشته ۷۵۰ میلیون پوند برای خرید ستاره های دنیای فوتبال هزینه کردند و انتظار می‌رود در صورت جذب شدن ستاره‌های مد آنها، این رکورد در تابستان ۲۰۲۴ شکسته شود.

۱۰۰۹