واکنش برادر دنی آلوز به شایعه خودکشی بازیکن برزیلی

واکنش برادر دنی آلوز به شایعه خودکشی بازیکن برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - نِی، خواننده برزیلی و برادر دنی آلوز در صفحه اینستاگرامش از پخش خبری در شبکه اجتماعی ایکس در مورد خودکشی بازیکن برزیلی ابراز خشم کرد.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز به اتهام آزار جنسی یک زن در شهر بارسلونا به چهار سال و نیم حبس و پنج سال آزادی مشروط محکوم شده است و به مدت 9 سال و نیم حق نزدیک شدن یا تماس با قربانی را ندارد و باید 150 هزار یورو غرامت بپردازد و هزینه های دادرسی را هم متقبل شود. 

دیروز یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که خبری دریافت کرده که دنی آلوز در زندان خودکشی کرده است.  این پیام در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و بسیاری آن را باور کردند و حالا برادر این بازیکن که یک خواننده است، در یک استوری اینستاگرامی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که از خبرنگاری که این خبر را پخش کرده، شکایت می کند.  نی آلوز در پیام خود نوشته است:" چقدر انسان ها می توانند ظالم باشند. او را به خاطر حرفهای زنی محکوم کردند که فقط این دو می دانند که میانشان چه گذشته است. او را محکوم کردند، برایتان کافی نیست؟"  حالا جنون این است که می خواهند، او را مرده ببینند. چطور می توانید این قدر ظالم باشید؟"

4125