منوچهر نیکفر از سرپرستی سپاهان استعفا داد

منوچهر نیکفر از سرپرستی سپاهان استعفا داد

پایگاه خبری فوتبالی- منوچهر نیکفر، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان پس از باخت امشب این تیم مقابل پیکان تهران از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش فوتبالی، منوچهر نیکفر، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، پس از پایان بازی برابر پیکان با حضور در رختکن زردپوشان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

نیکفر حدود ۸۰ روز پیش در پی استعفای محمدرضا ساکت به دنبال ماجراهای مربوط به بازنشستگی مدیرعامل اسبق و بحران‌هایی که در رابطه با سقف بودجه برای باشگاه سپاهان بوجود آمده بود به‌عنوان سرپرست باشگاه سپاهان انتخاب شده بود.

وی یکی از مدیران ارشد فولاد مبارکه سپاهان است که از سوی یاسر طیب‌نیا مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه به سرپرستی باشگاه منصوب شده بود.

امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان نیز در ورزشگاه نقش اصفهان گفت: متأسفانه آقای نیکفر تصمیم قطعی خود را برای کناره‌گیری گرفته‌اند و در رختکن این موضوع را به سرمربی، کادرفنی و بازیکنان اعلام کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیکان تهران عصر جمعه (۱۸ اسفند) در چارچوب مرحله هفته نوزدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار شد و در این دیدار که سه بر ۲ به سود پیکان به پایان رسید، محمدحسین فلاح ۲ گل و علی قربانی یک گل برای پیکان و فرشاد احمدزاده و رضا اسدی نیز هرکدام یک گل برای سپاهان به ثمر رساندند.

برخی هواداران سپاهان که از عملکرد سرپرست باشگاه رضایت نداشتند در جریان و پایان بازی تیم سپاهان و پیکان علیه وی شعار دادند.

2636