شبی که مسی پنج گل به بایرلورکوزن زد

شبی که مسی پنج گل به بایرلورکوزن زد

پایگاه خبری فوتبالی - دوازده سال پیش در چنین روزی بود که بارسلونا و بایرلورکوزن در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا در آن بازی موفق شد با نتیجه هفت بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12، بارسلونا و بایرلورکوزن با هم روبرو شدند. در بازی رفت در آلمان، بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. در بازی برگشت که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد، شاگردان پپ گواردیولا توانستند با نتیجه هفت بر یک بایرلورکوزن را شکست بدهند و به این ترتیب در مجموع با نتیجه ده بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

در بازی برگشت بارسلونا و بایر لورکوزن، لیونل مسی عملکرد فوق العاده ای داشت. فوق ستاره آرژانتینی در آن بازی موفق شد پنج گل مقابل بایر لورکوزن به ثمر برساند و خوش بدرخشد. کریستین تیو دو گل دیگر را برای بارسلونا به ثمر رساند. کریم بلعربی هم تک گل بایر لورکوزن را در آن بازی به ثمر رساند.

بایر لورکوزن در این روز ها تفاوت زیادی با آن روز ها دارد. در حال حاضر بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو صدرنشین جدول بوندسلیگای آلمان است و در مسیر قهرمانی در لیگ آلمان قرار گرفته است.

1471