خرید گران‌قیمت چلسی تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کرد

خرید گران‌قیمت چلسی تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کرد

به گزارش فوتبالی، انتقال روملو لوکاکو به چلسی، یکی از ناموفق‌ترین نقل و انتقال‌های چند فصل اخیر فوتبال اروپا بوده است. این مهاجم بلژیکی پس از درخشش در پیراهن اینتر میلان، با مبلغ 115 میلیون یورو به چلسی پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و تبدیل به یک خرید شکست‌خورده شد.

این بازیکن پس از گذراندن یک فصل ناموفق در چلسی، به صورت قرضی به اینتر میلان بازگشت و پس از پایان دوران قرضی در اینتر، چلسی یک بار دیگر این بازیکن را به صورت قرضی به رم واگذار کرد. گفته می‌شود که مذاکرات بین دو باشگاه رم و چلسی ممکن است به زودی آغاز شود، زیرا شنیده‌ها حاکی از آن است که روملو لوکاکو مایل به ماندن در باشگاه ایتالیایی پس از پایان فصل است.

به گزارش فیچاجس، مبلغ انتقال مورد نیاز برای جذب دائمی لوکاکو ممکن است موضوع گفتگوی چلسی و رم باشد. ایتالیایی‌ها به دنبال قیمت کمتری هستند که متناسب با بودجه آنها باشد و خود بازیکن هم می‌خواهد در رم بماند. آبی‌ها آماده هستند تا خرید ناموفق خود را به صورت دائمی به فروش برسانند و از این ایده استقبال می‌کنند.

لوکاکو که برای رم در این فصل 17 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده؛ مهاجم اصلی جیالوروسی در این فصل بوده است و برای تیمش مثمر ثمر واقع شد.

گفته می‎شود که الهلال عربستان نیز حاضر است دستمزد سالانه 30 میلیون یورو به روملو لوکاکو پرداخت کند، اما این مهاجم 30 ساله ترجیح می‌دهد فعلا در اروپا بماند. هرچند اگر شرایط باب میل او پیش نرود، ممکن است پیشنهاد الهلال مورد بررسی قرار گیرد.

1428