ستاره آرژانتینی سری آ در رادار بارسلونا

ستاره آرژانتینی سری آ در رادار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- نام پائولو دیبالا، ستاره این روزهای تیم آ اس رم در لیست خرید بارسلونا برای تابستان 2024 قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا فصل موفقی را با آ اس رم پشت سر می‌گذارد. ستاره سابق بیانکونری در فرم خوبی قرار دارد و همین عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، باعث شده تا توجه تیم‌های مطرح اروپایی به او جلب شود.

او پس از به مشکل خوردن با مدیران یوونتوس، تصمیم گرفت به رم بپیوندد و در پیراهن جالوروسی، عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

به نقل از رسانه اسپانیایی اسپورت، بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که علاقه‌مند به جذب پائولو دیبالا است. ستاره آرژانتینی از زمانی که در یوونتوس حضور داشت، توجه مدیران باشگاه بارسلونا را به خود جلب کرده بود، اما به خاطر حضور لیونل مسی، هرگز شرایط خرید او فراهم نشد. حالا بارسا یک بار دیگر این بازیکن را زیر نظر گرفته است.

دیبالا در قراردادش با رم، بند آزادسازی 12 میلیون یورویی دارد که مخصوص تیم‌های غیرایتالیایی است. برای بارسلونا که شرایط مالی چندان خوبی ندارد، این یک فرصت طلایی است تا یک ستاره را با قیمت پایین به خدمت بگیرد.

هرچند که رسانه اسپورت در ادامه گزارشش اضافه کرد که این بازیکن یک اولویت برای بارسلونا نیست، اما گزینه‌ای است که مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر شرایط جذبش وجود داشته باشد، مدیران معامله را نهایی می‌کنند.

گفته می‌شود که خود بازیکن دوست دارد بازی در لیگ اسپانیا را تجربه کند و بارسلونا می‌تواند مقصد ایده‌آلی برای او باشد. چرا که در رئال مادرید احتمالا جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و اتلتیکو مادرید هم با سبک بازی او ناسازگار است.

دیبالا چند پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس هم دریافت کرده که باید دید در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

1428