بازیکنان سابق رئال مادرید و آمار عجیبی که در گل زدن به رئال مادرید دارند

بازیکنان سابق رئال مادرید و آمار عجیبی که در گل زدن به رئال مادرید دارند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بازیکنان سابق رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگای اسپانیا بلای جان رئال مادرید بوده اند چرا که بار ها دیده شده مقابل رئال مادرید گلزنی کرده اند و برای شاگردان کارلو آنچلوتی دردسر ساز بوده اند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا در حال حاضر صدرنشین است و به نظر می رسد که فاصله زیادی هم با قهرمانی در رقابت های لالیگای اسپانیا نداشته باشد و اگر بتواند روند خوب خود را حفظ کند قهرمانی را به دست می آورد.

مادریدی ها در این فصل از بازی های لیگ اسپانیا، تا اینجای کار هجده گل دریافت کرده اند و نکته جالب ماجرا این جا است که از این 18 گل، 9 تا را بازیکنان سابق رئال مادرید به ثمر رسانده اند. در حقیقت نصف گل هایی که رئال مادرید در لالیگا خورده است، توسط بازیکنان سابق خودش به ثمر رسیده است. به عنوان مثال هوگو دورو که بازیکن سابق رئال مادرید است در بازی اخیر رئال مادرید مقابل والنسیا که با تساوی دو بر دو به پایان رسید موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند و کمک کند تا آماری به این شکل خلق شود که 50 درصد از گل های خورده رئال مادرید در لالیگا توسط بازیکنان سابق خودش زده شده اند.

1471