صحبت‌های تن هاگ پس از شکست در دربی منچستر

صحبت‌های تن هاگ پس از شکست در دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد اصرار دارد که نقشه هایش برای بازی با منچسترسیتی به خوبی پیش رفت!

پایگاه خبری فوتبالی، امروز (یک شنبه) تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند. در ابتدا، شیاطین سرخ با گل مارکوس رشفورد پیش افتادند، اما در ادامه دو گل از فودن و یک گل از ارلینگ هالند باعث شد تا سیتیزن ها با نتیجه سه بر یک برنده از زمین بیرون بیایند. 

حالا تن هاگ پس از سوت پایان بازی گفت: "ما 2 بازیکن در زمین داشتیم که 100% آماده نبودند. جانی اوانز و مارکوس رشفورد، آن ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند و مثل دیگر اعضای تیم جنگیدند. البته ما از نتیجه ناراضی هستیم. اما بازیکنانم همه کار کردند و از عملکرد آن ها بسیار راضی هستم. اگر در روز دیگری اینطوری بازی می کردیم، احتمالاً برنده می شدیم. رشفورد چند موقعیت خوب گلزنی داشت تا فاصله را بیشتر کند و آلخاندرو گارناچو، قدر فرصت هایش را ندانست. به نظرم، نقشه ما خوب جواب داد، اما در نهایت باید به منچسترسیتی و گواردیولا تبریک بگویم، چون با شایستگی به پیروزی رسیدند و نشان می دهد که چه قدر باثبات هستند."

4416