عکس؛ برگزاری بازی لیگ آمریکا با وجود برف شدید

عکس؛ برگزاری بازی لیگ آمریکا با وجود برف شدید

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال سالت لیک و لس آنجلس اف سی در لیگ آمریکا در شرایط جالبی برگزار شد.

به گزارش وفتبالی، آندرس گومز با دو گل و یک پاس گل در ترکیب رئال سالت لیک درخشید تا این تیم مقابل لس آنجل اف سی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. بارش شدید برف باعث شد تا شرایط بازی کاملا عجیب باشد. در حقیقت این بازی به خاطر آب و هوا دو ساعت به تاخیر افتاد و صاعقه باعث شد تا این تاخیر ادامه دارتر شود. استیو چروندولو سرمربی لس آنجلس اف سی به عدم لغو بازی اعتراض کرد و گفت:" این یک جوک بود که مجبور شدیم امروز بازی کنیم." 

گومز در نیمه اول بازی از سانتر کریستین آرانگو استفاده کرد تا دروازه هوگو لوریس را در دقیقه هجدهم باز کند. گومز که فصل گذشته فقط یک گل زده بود، در دقیقه 41 گل دوم را به ثمر رساند و از پاس دیگو لونا استفاده کرد و گلزنی کرد. گومز شب درخشانش را با ارسال یک پاس گل تماشایی، تکمیل کرد و بعد از آن یک آدم برفی درست کرد تا درخشش مقابل تیم سابقش را جشن بگیرد!

در هر صورت این بازی به هر نحوی که بود، برگزار شد و برف شدید نیز مانع از آن نشد. رئال سالت لیک به عنوان میزبان توانست پیروزی شیرینی را کسب کند و به چهار امتیاز از سه بازی آغازین فصل برسد.لس آنجلس اف سی نیز اولین شکست فصل خود را تجربه کرد.

4125