تساوی دوباره بایرن مونیخ و توخل نزدیک تر از همیشه به درب های خروج

تساوی دوباره بایرن مونیخ و توخل نزدیک تر از همیشه به درب های خروج

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۴ رقابت های بوندسلیگا آلمان با یک تساوی خارج از خانه برای بایرن‌‌ مونیخ برابر فرایبورگ آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرن مونیخ تیم دوم جدول رقابت های بوندسلیگا در هفته ۲۴ این رقابت ها در ورزشگاه شهر فرایبورگ به مصاف  این تیم رفت و یک تساوی را کسب کرد. در نیمه اول و در دقیقه ۱۲ تیم میزبان دروازه تیم بایرن‌‌ مونیخ را باز کرد که این گل توسط کریستین گونتر مدافع میانی فرایبورگ به ثمر رسید. در دقیقه ۳۵ روی ضربه ماتیس تل مهاجم جوان باوارایی‌ ها این تیم به گل تساوی رسید تا نیمه اول در نهایت با حساب ۱-۱ مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم بایرن مونیخ برای زدن گل های بیشتر تلاش کرد اما شاگردان توماس توخل علی رغم موقعیت های گلزنی تا دقیقه ۷۵ برای زدن گل برتری منتظر ماندند و روی پاس کیم مینگ جائه و ضربه جمال موسیالا بایرن مونیخ بالاخره به گل دوم و برتری خود رسید. اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۸۷ لوکاس هولر گل تساوی تیم ‌فرایبورگ را زد و این گل آب سردی روی سر بازیکنان بایرن مونیخ بود و در نهایت بایرن مونیخ با از دست دادن دو امتیاز مهم به یک تساوی ۲-۲ خارج از خانه رسید.

با این تساوی اختلاف بایرن مونیخ با تیم بایرلورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا با احتساب یک بازی بیشتر به ۷ امتیاز رسید

۱۰۰۹