بیانیه ستاره فرانسوی پس از محرومیت 4 ساله اش از دنیای فوتبال

بیانیه ستاره فرانسوی پس از محرومیت 4 ساله اش از دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی – پل پوگبا با انتشار بیانیه ای ادعا کرده است که پس از صدور حکم محرومیت 4 ساله او از حضور در میادین فوتبال، شوکه و دلشکسته شده است و قطعا به این حکم اعتراض خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این ستاره فرانسوی به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگش پس از پیروزی 0-3 یوونتوس مقابل اودینزه در سری آ، از حضور در میادین فوتبال برای 4 سال آینده محروم شده است.

پوگبا ابتدا در ماه سپتامبر با محرومیت در این رابطه مواجه شد اما درخواست بررسی مجدد این موضوع را داد که نتیجه تست برای بار دوم هم مثبت اعلام شد. دادستانی مبارزه با دوپینگ ایتالیا، درخواست 4 سال محرومیت پوگبا از شرکت در مسابقات فوتبال را داد که حداکثر مجازات ممکن برای این جرم به شمار می‌رود.

پوگبا حالا در پاسخ به رسمی شدن این حکم، طی بیانیه ای گفت:" من امروز از تصمیم دادگاه ملی ضد دوپینگ مطلع شده ام و باور دارم که این حکم نادرست است. من از اینکه تمام چیزی که در طول دوران حرفه ای خود در دنیای ورزش ساخته ام از من گرفته شده، غمگین، بهت زده و دلشکسته هستم. وقتی از محدودیت‌های قانونی رها شوم، داستان کامل برملا خواهد شد اما باید بگویم که هیچگاه دانسته و خود خواسته از موادی که بر ضد قوانین دوپینگ هستند، استفاده نکرده ام. به عنوان یک ورزشکار حرفه ای، هیچگاه از مواد ممنوعه برای بهبود عملکردم استفاده نمی‌کنم و هیچگاه به بازیکنان و طرفداران هر تیم دیگری که برای آن یا در مقابل آن بازی کرده ام، بی احترامی نمی‌کنم یا دست به تقلب نمی‌زنم. من به تصمیمی که امروز اعلام شد، نزد دادگاه داوری برای ورزش اعتراض خواهم کرد."

2102