۴ هدف مهم باشگاه میلان در تابستان ۲۰۲۴

۴ هدف مهم باشگاه میلان در تابستان ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه میلان چهار هدف اصلی را در تابستان ۲۰۲۴ پیگیری خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا به بررسی اهداف اصلی باشگاه میلان در فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده پرداخته و دستاوردهای مورد انتظار مدیران روسونری را به چهار بخش مهم تقسیم بندی کرده است. طبق خبر این نشریه چهار دستورالعمل مدیران میلان برای تابستان ۲۰۲۴ در درجه اول شامل
 کسب حداقل ۳۰ میلیون یورو از فروش بازیکنان مانند چارلز ده کتلار هافبک بلژیکی که اکنون به شکل قرضی در آتالانتا درخشش خوبی داشته و البته الکسیس سالماکرز دیگر هافبک بلژیکی میلان است که او هم در این فصل به شکل قرضی از این باشگاه جدا شده است.

اما هدف مهم بعدی روسونری مقاومت در برابر پیشنهادهای اغواکننده برای بازیکنان و ستاره های کلیدی تیم مانند تئو هرناندز، رافائل لیائو و چند ستاره دیگر است مگر آن که پیشنهاد بسیار بالاتر از قیمت و ارزش بازیکن و غیر قابل رد کردن باشد که در این صورت ممکن است نظر مدیران میلان تغییر کند. از سوی دیگر اختصاص حداقل ۱۰۰ میلیون یورو بودجه برای تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات دیگر هدف مهم تیم پرافتخار ایتالیایی است  و در نهایت خرید بازیکنان جدید و تمرکز روی پست‌های اصلی و مورد نیاز تیم از جمله مهاجم نوک، هافبک میانی، فول‌ بک چپ و مدافع میانی آخرین هدف مهم باشگاه میلان خواهد بود.

۱۰۰۹