ستاره ایتالیایی، اولین خروجی یوونتوس در صورت ماندن آلگری

ستاره ایتالیایی، اولین خروجی یوونتوس در صورت ماندن آلگری

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از این است که اگر مکس آلگری برای فصل آینده سرمربی یوونتوس باقی بماند، فدریکو کیه زا از بیانکونری جدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس پس از سلطه ده ساله بر فوتبال ایتالیا، چند سالی است که از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته. آن‌ها در این فصل امید داشتند تا بار دیگر با مکس آلگری طعم قهرمانی در سری آ را بچشند، اما انگار باید بپذیرند که در رقابت قهرمانی با اینتر میلان شکست خوردند.

این یعنی یوونتوس حداقل یک فصل دیگر باید برای رسیدن به قهرمانی اسکودتو صبر کند. این ناکامی‌های پیاپی ممکن است باعث دلسردی ستاره‌های تیم شود. فدریکو کیه زا، یکی از بازیکنانی است که تیم‌های زیادی در اروپا او را زیر نظر دارند. او رابطه خوبی با مکس آلگری ندارد و از کار کردن با سرمربی ایتالیایی لذت نمی‌برد.

حالا توتو اسپورت خبر داده است که در صورت ماندن آلگری در یوونتوس، اولین خروجی برای فصل آینده فدریکو کیه زا خواهد بود. این وینگر 26 ساله ایتالیایی در چند هفته اخیر مورد توجه چلسی، آرسنال و منچستریونایتد قرار گرفته بود. همچنین اخیرا چند رسانه اسپانیایی گزارش داده بودند که بارسلونا هم به جذب این ستاره ایتالیایی تمایل دارد.

البته باید اشاره کرد که آینده خود آلگری در یوونتوس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همه این‌ها در حالتی است که سرمربی تیم ماندگار شود. برخی از رسانه‌ها از زین الدین زیدان به عنوان جانشین احتمالی آلگری برای فصل آینده نام بردند.

با آمدن زیدان ممکن است شرایط برای کیه زا هم به شکل دیگری رقم بخورد.

1428