عدم تمایل میسون گرینوود برای بازگشت به منچستریونایتد

عدم تمایل میسون گرینوود برای بازگشت به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- میسون گرینوود قصد بازگشت با باشگاه سابق خود منچستریونایتد را ندارد.

به گزارش فوتبالی، نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد میسون گرینوود وینگر انگلیسی باشگاه ختافه که له شکل قرضی از جمع شیاطین سرخ فوتبال انگلیس جدا شده تمایلی به بازگشت به منچستریونایتد ندارد، حتی اگر باشگاه او بخواهد این کار را انجام دهد. در حال حاضر او احساس می کند باشگاه منچستریونایتد از او در زمان مشکلات مربوط به محرومیت به اندازه کافی حمایت نکرده و تمایل چندانی برای بازی مجدد برای آنها ندارد.

او همچنین تمایلی به مواجهه با فشار بیشتر از سوی هواداران انگلیسی ندارد، بنابراین ترجیح می دهد در اسپانیا بماند. از سوی دیگر گفته می شود میسون گرینوود در لیست خروج منچستریونایتد است. برنامه سرجیم رتکلیف این است که ۱۰۰ میلیون پوند از فروش بازیکنان مازاد به دست بیاورد تا به بودجه نقل و انتقالاتی تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی آتی اضافه کند.

در حال حاضر تیم هایی مانند وستهام، رئال مادرید، بارسلونا ، کریستال پالاس و اتلتیکو مادرید به میسون گرینوود علاقه دارند و شاید در تابستان آینده برای جذب این وینگر با استعداد اقدام کنند. باشگاه ختافه نیز برای جذب قطعی این بازیکن از مدت ها پیش دست به کار شده و مذاکراتی را هم با طرف انگلیسی داشته است.

۱۰۰۹