چهارشنبه رویایی تراکتور؛ دو پیروزی در یک روز!

چهارشنبه رویایی تراکتور؛ دو پیروزی در یک روز!

پایگاه خبری فوتبالی – تراکتور امروز در دو جام معتبر فوتبال ایران به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از باز‌ی‌های هفته هجدهم لیگ برتر تیم تراکتور ساعتی پیش موفق شد با دو گل رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده تیم استقلال خوزستان را شکست بدهد. تراکتور با این برد 31 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.

این برد برای تراکتوری‌ها بسیار اهمیت داشت. آنها هفته گذشته در تهران با دو گل به پرسپولیس باخته بودند و به نظر می‌رسید کم کم دارند از جمع مدعیان قهرمانی فاصله می‌گیرند. این برای هواداران تراکتور اصلا قابل پذیرش نبود.

اما پیروزی امروز مقابل استقلال خوزستان اجازه نداد فاصله این تیم از جمع مدعیان بیشتر از قبل شود. در حال حاضر تراکتور و سپاهان 31 امتیاز دارند اما سپاهان یک بازی کمتر دارد. ضمن این که بازی رودرروی دو تیم هم عقب افتاده است.

نکته جالب این که تراکتور امروز علاوه بر پیروزی دو بر صفر مهمی که مقابل استقلال خوزستان به دست آورد یک پیروزی دیگر هم به نام خودش ثبت کرد. ساعاتی قبل از شروع بازی تراکتور و استقلال خوزستان، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازی تراکتور و چوکای تالش صادر شد

این بازی قرار بود روز 19 بهمن برگزار شود اما چوکا به ورزشگاهی که فدراسیون به عنوان محل برگزاری بازی تعیین کرده بود نرفت. امروز رای این بازی صادر شد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تراکتور را با نتیجه 3 بر صفر برنده اعلام کرد.

به این ترتیب تراکتور در یک روز هم به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگشت و هم با رای فدراسیون فوتبال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

1359