برد پرگل منچسترسیتی با پنج گل هالند و چهار پاس‌گل دی بروینه

برد پرگل منچسترسیتی با پنج گل هالند و چهار پاس‌گل دی بروینه

پایگاه خبری فوتبالی - در دور پنجم از رقابت های جام حذفی انگلیس در فصل 2023/24، منچسترسیتی و لوتون تاون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه شش بر دو به پیروزی برسد و حریف خود را حذف کرده و راهی دور بعدی شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ارلینگ هالند درخشش ویژه ای داشت و موفق شد پنج گل از شش گل تیمش را به ثمر برساند. کوین دی بروینه هافبک بلژیکی سیتیزن ها هم خوش درخشید و در این بازی چهار پاس گل داد. نکته جالب این قضیه آن جا است که کوین دی بروینه هر چهار پاس گل خود را به ارلینگ هالند داد.

با این درخشش ویژه مشخص شد که ارلینگ هالند و منچستر سیتی دو عنصر اصلی ترکیب سیتیزن ها و تیم پپ گواردیولا هستند و اگر این درخشش ادامه دار باشد منچستر سیتی باز هم می تواند موفقیت فصل گذشته خود را تکرار کند.

گل ششم منچستر سیتی را در این بازی ماتئو کواچیچ در دقیقه 72 روی پاس جان استونز به ثمر رساند. همانطور که گفته شد چهار پاس گل هالند را کوین دی بروینه داد و یک پاس گل دیگر را برناردو سیلوا به او داد و به این ترتیب سیتزن ها با نتیجه شش بر دو بازی را بردند. هر دو گل لوتون را جردن کلارک روی پاس راس بارکلی به ثمر رساند.

تماشای گل پنجم هالند

1470