دیدار مدیر برنامه های ماتیس تل با مدیران بایرن مونیخ

دیدار مدیر برنامه های ماتیس تل با مدیران بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه های ماتیس تل ستاره جوان باشگاه بایرن مونیخ با مدیران این تیم دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فابریزیو رومانو گدیری کامارا، مدیر برنامه های ماتیس تل، روز گذشته با کریستوف فروند، مدیر بایرن مونیخ دیدار کرده است و این جلسه بسیار مثبت بوده است. باشگاه آلمانی برنامه خود را برای حفظ ماتیس تل و گنجاندن او در پروژه آینده تیم تایید کرده است.‌ قرارداد جدید نیز می تواند موضوع گفتگوی بین طرفین باشد زیرا بایرن مونیخ نمی خواهد ستاره جوان فرانسوی تیم را ترک کند.

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای اولین بار با بایرن مونیخ تماس گرفت و علاقه شدیدی برای جذب ماتیس تل در تابستان آینده نیز نشان داده است. دو باشگاه انگلیسی دیگر نیز در ماه های اخیر به ماتیس تل ابراز علاقه کرده اند. اگرچه شرایط فعلی در تیم آلمانی برای او چالش برانگیز است، اما تل قصد ندارد تسلیم شود زیرا هدفش تبدیل شدن به یک اسطوره در بایرن مونیخ است. با این حال، اگر باواریایی ها به آینده او اعتماد نداشته باشد، این بازیکن گزینه های خود را بررسی خواهد کرد، اما قرارداد قرضی برای او عملی نیست.

تل در زمستان نشان داد می خواهد در بایرن‌مونیخ بماند، از هری کین یاد بگیرد و به زمان بازی بیشتر زیر نظر توماس توخل اعتماد داشته باشد.

۱۰۰۹