نتیجه اعتراض باشگاه اورتون به 10 امتیاز کسر شده از این تیم مشخص شد

نتیجه اعتراض باشگاه اورتون به 10 امتیاز کسر شده از این تیم مشخص شد

 پایگاه خبری فوتبالی – طی اعتراض باشگاه اورتون به حکم دادگاه در رابطه با تخلف مالی این باشگاه که منجر به کسر 10 امتیاز از آبی پوشان شده بود، 4 امتیاز به حساب شاگردان شان دایچ بازگشت داده شد.

به گزارش فوتبالی، تافی‌ها در ماه نوامبر گذشته، پس از تشکیل یک کمیسیون مستقل به واسطه فراتر رفتن از حد مجاز ضررهای مالی تعریف شده در چارچوب قوانین مالی لیگ انگلیس به میزان 19.5 میلیون پوند در طی یک دوره بازرسی که تا پایان فصل 22-2021 به انجام رسیده بود، با مجازات کسر ده امتیاز روبرو شدند. حالا طی اعتراض این باشگاه به حکم صادره، 4 امتیاز از این جریمه کاسته شده است و اورتون با احتساب این 4 امتیاز بازگشت داده شده، 25 امتیازی شده و به رتبه 15 جدول لیگ جزیره صعود کرده است.

این باشگاه انگلیسی همچنین با خطر جریمه ای دوباره در رابطه با بررسی‌های بیشتر که تا پایان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس انجام شده است مواجه خواهد بود. 

این 4 امتیاز برای شاگردان شان دایچ که در شرایط مساعدی به سر نمی‌برند و مانند چند فصل گدشته برای بقا در لیگ می‌جنگند، غنیمت به شمار می‌رود و باید دید که با بررسی‌های بیشتر آیا اورتون بازهم بیشتر در منجلاب تخلفات مالی خود فرو می‌رود یا خیر.

2102