گزارش ویژه/ 10 گل برتر استقلال به سپاهان در تاریخ لیگ برتر به انتخاب «فوتبالی»

گزارش ویژه/ 10 گل برتر استقلال به سپاهان در تاریخ لیگ برتر به انتخاب «فوتبالی»

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هفته سوم نیم‌فصل دوم از سپاهان میزبانی می‌کند. یک بازی 6 امتیازی که ممکن است با رقم خوردن تساوی، برنده‌اش پرسپولیس لقب بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، آبی‌ها در 45 رویارویی قبلی‌شان در لیگ برتر، توانسته‌اند 54 بار دروازه رقیب را باز کنند. این 10 گل اما به انتخاب «فوتبالی» با بقیه فرق داشته و زیباتر بوده‌اند.

* علی سامره

یک قیچی برگردان دیدنی از سوی بازیکنی که چندان باب میل قلعه‌نویی نبود. استقلال با این گل، توانست سپاهان را 2 یک در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

* فرهاد مجیدی

یک گل انفرادی دیدنی و تمام‌عیار. مجیدی کمی جلوتر از خط وسط زمین، صاحب توپ شد و با عبور از امثال جمشیدیان، بیگ‌زاده و عقیلی، درنهایت رحمتی را هم مغلوب کرد.  

* علی قربانی

این واقعا یک سوپرگل محشر بود. پاس اسماعیلی در گوشه سمت راست زمین به قربانی رسید و او از همان فاصله با ضربه‌ای قوسی شکل، توپ را از بالای دستان دروازه‌بان تبدیل به گل کرد.  

* فرشید اسماعیلی

پاس بلند بازیکنان استقلال با اشتباه گردان در دفع به اسماعیلی جوان رسید و او از 35 متری با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر همه به تور دروازه سپاهان رساند.

* آیاندا پاتوسی

اشتباه علی‌محمدی باعث شد توپ با پاس منشا با پاتوسی برسد. 

پاتوسی یک دریبل با پای راست و یکی با پای چپ زد و توپ را به زیر طاق دروازه سپاهان فرستاد.

* مهدی قایدی

همکاری ریگی و غفوری در راست و ارسال کاپیتان را قایدی سرضرب به گوشه دروازه نیازمند فرستاد تا اولین گل خورده سپاهان در خانه رقم بخورد.

* مهدی مهدی‌پور

آخرین دقیقه لیگ بیستم برای استقلال و یک سوپرگل. مهدی‌پور پشت ضربه آزاد ایستاد و با یک کات دیدنی، توپ را به جایی فرستاد که نیازمند هم نتوانست مهارش کند.

* جعفر سلمانی

ارسال از راست آقاسی با ضربه سر ژستد به سلمانی رسید. شماره 17 توپ را کنترل کرد و بلافاصله با یک ضربه پای چپ زیبا آن را به قعر دروازه سپاهان فرستاد.

* میلاد میداودی

پرتاب بلند اوت آندره لوییز با دخالت مدافعان سپاهان حوالی نقطه پنالتی به میداودی رسید. شماره 10 با یک قیچی بغل درجا و بدون پرشی بلند، توپ را دور از دستان رحمتی به گل بدل کرد.

* امید ابراهیمی

حوالی دقیقه سوم وقت‌های اضافه که بازی با تساوی یک یک در جریان بود، توپ با پاس کوتاه فخرالدینی به ابراهیمی رسید و شوت بغل پای بی‌نقص او به تور دروازه بوسه زد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی