واکنش مدافع فرانسوی به احتمال بازگشت به بارسلونا

واکنش مدافع فرانسوی به احتمال بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی در این فصل عملکرد درخشانی در نیس داشته است. اینب ازین پس از تساوی بدون گل تیمش و کلرمون در مورد آینده اش و احتمال بازگشت به بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تودیبو در بارسلونا دوران موفقی نداشت اما در این فصل در نیس به شدت درخشان ظاهر شده است و باشگاه های مختلفی در سراسر اروپا به دنبال خرید او هستند. تودیبو در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا گفت:" چرا که نه؟"

البته با توجه به این که این بازیکن مشتریان پرشماری دارد و باشگاه های انگلیسی حاضرند که مبالغ قابل توجهی را برای خرید او بپردازند، خیلی بعید است که بارسا با مشکلات مالی خود به سراغ او برود.

در حقیقت بارسلونا ضرورتی برای خرید در پست مدافع میانی حس نمی کند مگر آن که رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای فروخته شود که در آن صورت کاتالان ها به خرید در این پست فکر خواهند کرد. 

تودیبو در حال حاضر در تلاش است تا به فصل خوبش در نیس ادامه بدهد و شانس حضور در لیست تیم ملی فرانسه برای یورو را به دست بیاورد. قیمت این بازیکن بیش از 30 میلیون یورو تخمین زده می شود که باشگاه هایی نظیر منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب او برای تقویت ترکیبشان در فاز دفاعی هستند.

4125