چهار بازیکن بارسلونا که در خطر از دست دادن بازی مقابل بیلبائو هستند

چهار بازیکن بارسلونا که در خطر از دست دادن بازی مقابل بیلبائو هستند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امروز در ورزشگاه مونجوییک از ختافه پذیرایی می کند و برای این که همچنان شانسی برای قهرمانی در لالیگا داشته باشد، باید پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ژاوی با تمام قوا مقابل ختافه به میدان می رود اما چهار بازیکن این تیم باید خیلی مراقب باشند. در حقیقت چهار بارسایی چهار کارته هستند و اگر در بازی امشب کارت زرد بگیرند، از بازی مقابل بیلبائو در سن مامس محروم می شوند. 

روبرت لواندوفسکی، رونالد آرائوخو، ژائو کانسلو و اوریول رومئو چهار بازیکنی هستند که باید مراقب باشند که مقابل ختافه کارت زرد نگیرند. به جز رومئو، سه بازیکن دیگر قطعا در ترکیب اصلی ژاوی حضور خواهند داشت و مربی کاتالان روی آنها حساب ویژه ای باز می کند.

بازی مقابل بیلبائو برای بارسلونا خیلی کلیدی است. تیم باسکی توانست بارسا را از کوپا حذف کند و بارسا به شدت به دنبال انتقام گرفتن از والورده و تیمش است. بارسلونا در حال حاضر خودش را به ژیرونا در رتبه دوم لالیگا نزدیک می کند و به دو امتیازی آنها رسیده اند هر چند که هنوز هشت امتیاز تا رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند. رئالی ها نیز این هفته بازی خانگی دشواری مقابل سویا خواهند داشت.

آلخاندرو مونیز رویز داور اهل گالیشیا قضاوت بازی امشب را به عهده خواهد داشت.

4125