ناامیدی پوچتینو از ستاره 23 ساله چلسی

ناامیدی پوچتینو از ستاره 23 ساله چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو و کادر فنی چلسی اعتقادی به بازی میخاییل مودریک، وینگر 23 ساله تیمشان ندارند.

به گزارش فوتبالی، وینگر اوکراینی در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با مبلغ 88.5 میلیون پوند (به نقل از رسانه اسکای اسپورت) از شاختار دونتسک به جمع آبی‌های لندن اضافه شد، اما نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند.

حالا به نظر می‌رسد مائوریتسیو پوچتینو و کادر فنی چلسی هم از او ناامید شده‌اند. مودریک در این فصل تنها در 9 مسابقه در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت؛ این نشان می‌دهد که این وینگر 23 ساله جزو گزینه‌های مورد علاقه پوچتینو در خط حمله نیست.

به گزارش فوتبال اینسایدر، مرد آرژانتینی نیمکت چلسی احساس می‌کند که میخاییل مودریک توانایی لازم برای اجرای تاکتیک‌های او در زمین را ندارد و به همین خاطر کمتر از این بازیکن استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که مائوریتسیو پوچتینو و اعضای کادر فنی آبی‌های لندن اعتقاد دارند که مودریک هوش فوتبالی لازم برای جا افتادن و پیشرفت در سیستم بازی آن‌ها را ندارد. آن‌ها نگران آینده بازیکن جوان تیمشان هستند.

بازیکن شماره 10 چلسی در هیچ یک از سه بازی اخیر آبی‌ها از ابتدا به میدان نرفت. او جای خود را در ترکیب اصلی به رحیم استرلینگی داده که در جناح چپ خط حمله مثمر ثمر واقع شده است.

خرید این بازیکن هزینه زیادی برای مدیران چلسی به همراه داشت؛ اما او نتوانست در حد و اندازه‌‌های تیم بزرگی مثل چلسی ظاهر شود. حالا فیچاجس گزارش داده است که باشگاه‌هایی در اروپا هستند که تمایل دارند مودریک را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

1428