ستاره خط حمله یوونتوس در رادار چلسی

ستاره خط حمله یوونتوس در رادار چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی تمایل دارد دوشان ولاهوویچ را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد و مدیران این باشگاه قصد دارند تا 60 میلیون یورو برای جذب مهاجم صرب یوونتوس هزینه کنند.

به گزارش فوتبالی، در سال‌های اخیر ولاهوویچ یکی از بازیکنانی بود که مورد توجه آبی‌های لندن قرار داشت و حالا گفته می‌‍‌شود که چلسی همچنان علاقه‌مند به جذب این مهاجم 24 ساله یوونتوس است.

به نقل از فیچاجس، چلسی به دنبال تقویت خط حمله خود در تابستان پیش رو است. اولین هدف آنها برای تابستان 2024 جذب یک تمام‌کننده قهار است و ولاهوویچ می‌تواند گزینه جذابی برای آن‌ها باشد.

او در 87 بازی برای بیانکونری 36 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 24 ساله در این فصل در 22 بازی برای بانوی پیر به میدان رفت و موفق شد 13 گل به نام خود به ثبت برساند. ولاهوویچ در هفته‌های اخیر فرم خوبی داشته، اما هنوز آینده او در تورین نامعلوم است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

یوونتوس در صورت ارائه پیشنهادی مناسب، آن را بررسی می‌کند؛ چرا که این باشگاه ایتالیایی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و می‌تواند با فروش بازیکنانی مثل ولاهوویچ به اوضاع بد اقتصادی سامان بدهد. باشگاه‌های زیادی در اروپا ولاهوویچ را زیر نظر دارند و حاضرند برای به خدمت گرفتنش مبلغ بالایی پیشنهاد دهند.

چلسی نیز یکی از همین باشگاه‌ها است که خواهان جذب ولاهوویچ است. آن‌ها زیر نظر تیم مدیریتی جدید، بازیکنان جوان زیادی را به ترکیب خود اضافه کردند؛ اما به نظر می‌رسد نبود یک فوق ستاره در خط حمله، باعث شده امتیازات زیادی از دست برود. به همین خاطر، مدیران باشگاه در پی جذب یک مهاجم شش‌دانگ هستند.

آبی ها حاضرند در مجموع 60 میلیون یورو برای مهاجم یوونتوس بپردازند چون او هنوز 24 سال سن دارد و با گذشت پیشرفت می‌کند.

1428