افسوس برای گل‌های دیدنی لیموچی؛ آلومینیوم کامبک خورد

افسوس برای گل‌های دیدنی لیموچی؛ آلومینیوم کامبک خورد

پایگاه خبری فوتبالی – امروز در یکی از بازی‌‌های هفته هفدهم لیگ برتر استقلال خوزستان با نتیجه 3 بر دو از سد آلومینیوم اراک گذشت.

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم اراک که هفته گذشته موفق شده بود یک پیرزی برزگ را به دست بیاورد و با یک سوپرگل دیدنی پرسپولیس را شکست بدهد امروز در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر دو شکست خورد.

این اتفاق در حالی افتاد که آلومینیوم تا دقیقه 65 با دو گل دیدنی از میزبانش پیش افتاده بود و به نظر می‌رسید با دومین برد متوالی‌اش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فاصله‌ای ندارد. اما سرنوشت این بازی با بازی قبلی تفاوت داشت.

نکته جالب درباره آلومینیوم این بود که هر دو گل این تیم توسط یک بازیکن جوان به نام مهدی لیموچی زده شد و هر دو گل هم بسیار زیبا به ثمر رسید. اما آلومینیوم از دقیقه 68 به بعد 3 گل دریافت کرد و بازی را باخت و به این ترتیب گل‌های زیبای لیموچی به هدر رفت.

لیموچی در دقیقه 34 با فرار از عمق دفاع میزبان و با پاس پشت دفاعِ محمد لطفی زودتر از مدافعان استقلال به توپ رسید و با یک ضربه فنی زیبا توپ را از بالای سر حسن پورحمیدی وارد دروازه کرد.

لیموچی در نیمه دوم و با پاس یونس اکبرپور از سمت چپ وارد محوطه جریمه استقلال خوزستان شد. کمی پیشروی کرد اما هیچ کدام از هم‌تیمی‌هایش را موقعیت مناسبی برای پاس دادن ندید.

به همین دلیل تصمیم گرفت خودش کاری کند. زاویه بسیار بسته بود اما لیموچی یک شوت محکم با پای راست زد که توپ پس از برخورد به زیر تیرک افقی به داخل دروازه رفت و تبدیل به گل دوم آلومینیوم شد.

این بازی البته پایان خوشی برای آلومینیوم و لیموچی نداشت. چون میزبان با ثبت 3 گل کامبک زد و پیروز شد. اما لیموچی نشان داد اگر در موقعیت‌های خوب صاحب توپ شود گلزن قابلی است. او همین فصل در بازی با شمس آذر در اراک هم موفق شده بود دو گل زیبا بزند. لیموچی 24 ساله نشان داده قادر است با آرامش خاصی که در هنگام زدن ضربه به توپ دارد گل‌های زیبایی را بزند.

1359