سوتی وحشتناکی که گل نشد؛ چه شانسی آوردی سعید کریم‌آذر!

سوتی وحشتناکی که گل نشد؛ چه شانسی آوردی سعید کریم‌آذر!

پایگاه خبری فوتبالی - شهاب زاهدی جدی‌ترین موقعیت نیمه اول بازی پرسپولیس و تراکتور را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول دیدار پرسپولیس و تراکتور در یک ۴۵ دقیقه کم‌موقعیت با تساوی بدون گل به پایان رسید و باید دید دو تیم در نیمه دوم موفق به ثمر رساندن گل در این جدال حساس خواهند شد یا خیر.

اما جدی‌ترین موقعیت این مسابقه در دقیقه ۴۲ و شروع مجدد بلند علیرضا بیرانوند به وجود آمد. توپ ارسالی بلند بیرو به محوطه جریمه تراکتور در حالی به سعید کریم‌آذر مدافع جوان تی‌تی‌ها رسید که این بازیکن با بی‌احتیاطی و بر اثر اشتباه توپ را لو داده و شهاب زاهدی که پشت سر مدافع تبریزی بود، این توپ را ربوده و با حسین پورحمیدی تک به تک شد.

در ادامه این بی‌دقتی زاهدی بود که در موقعیتی عالی ضربه خود را با پای چپ به بیرون زد و نتوانست از بهترین موقعیت این نیمه استفاده لازم را ببرد. موقعیتی که کریم‌آذر نقش اصلی در ایجاد آن داشت و حسابی شانس آورد که مهاجم پرسپولیس قدر این موقعیت را ندانست.

کریم‌آذر ۲۱ ساله به عنوان مدافع چپ توانسته نظر مثبت پاکو خمز را جلب کرده و توسط این سرمربی اسپانیایی به محمد نادری ترجیح داده می‌شود و این در حالی است که پست اصلی این بازیکن وینگر بود و این فصل تبدیل به مدافع چپ فیکس تی‌تی‌ها شده است.

1997