دو غول اسپانیایی، مقصد احتمالی ستاره پرحاشیه منچستر یونایتد

دو غول اسپانیایی، مقصد احتمالی ستاره پرحاشیه منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا و اتلتیکو مادرید، هر دو به جذب میسون گرینوود، مهاجم انگلیسی منچستر یونایتد در تابستان پیش رو علاقه مند هستند.

به گزارش فوتبالی، گرینوود 22 ساله، در حال حاضر به طور قرضی در تیم ختافه توپ می‌زند. او شروع خوبی در ختافه داشته و 5 گل و 5 پاس گل را در طول 21 بازی برای این تیم اسپانیایی به ثبت رسانده است و ممکن است تا پس از فصل جاری نیز، همچنان در اسپانیا باقی بماند.

به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا و اتلتیکو مادرید، آماده می‌شوند تا در ماه‌های آتی برای جذب این بازیکن انگلیسی به رقابت بپردازند و گفته می‌شود که اتلتیکو به جذب او علاقه خیلی زیاد دارد. 

منچستر یونایتد آماده است تا گرینوود را بفروشد و برای فروش او مبلغ 40 میلیون یورو تعیین کرده است تا جدیت تیم‌های خواهان او را بسنجد. قرارداد گرینوود با شیاطین سرخ تا سال 2025 اعتبار دارد و این تابستان می‌تواند آخرین فرصت یونایتدی‌ها برای کسب مبلغی قابل توجه برای فروش بازیکن خود باشد. ختافه مایل است تا او را برای یک فصل دیگر نیز به طور قرضی در اختیار داشته باشد اما توانایی پرداخت دستمزد 75 هزار دلاری او در ماه را ندارد.

او که پس از حاشیه‌هایی که باعث دوری بلند مدت او از زمین فوتبال شده بود با فرم خوبی بازگشته است، نظر تیم‌های مختلفی را جلب کرده است و باید دید که مقصد نهایی او کجا خواهد بود.

2102