چلسی باز هم به برایتون دستبرد زد!

چلسی باز هم به برایتون دستبرد زد!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی که در دو سال اخیر بیش از یک میلیارد یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده، به نظر می رسد که به سرقت از باشگاه برایتون علاقه زیادی دارد!

به گزارش فوتبالی، چلسی که در دو سال اخیر بازیکنان زیادی را از برایتون به خدمت گرفته، حالا به سراغ استخدام یکی از مدیران این تیم یعنی سم جول رفته است.  در حقیقت سم جول از سمت خود به عنوان مدیر بخش جذب بازیکن در باشگاه برایتون استعفا داد تا در چلسی مشغول به کار شود. 

البته سم جول بر اساس بندی از قراردادش با باشگاه برایتون،  تا مدتی نمی تواند در باشگاه های لیگ انگلیس فعالیت کند اما با گذشت این دوره می تواند کارش را در چلسی آغاز کند.

چلسی در هفده ماه  اخیر یازده بازیکن و مدیر را از باشگاه باشگاه برایتون استخدام کرده و بیش از 225 میلیون پوند به این باشگاه سود رسانده است. اولین انتقال، مارک کوکوریا بود که با 75 میلیون یورو از برایتون به چلسی پیوست. آبی ها پس از اخراج توماس توخل، سال گذشته گراهام پاتر را از برایتون به خدمت گرفتند و با احتساب دستیاران این مربی، برای استخدامش 25 میلیون یورو هزیه کردند. در حقیقت علاوه بر برایتون، دستیارانش نظیر بیلی راید، بایرون همبرگ، برونو سالتور، بن رابرتز و کایل مکولای نیز به باشگاه چلسی ملحق شدند. 

چلسی در نوامبر سال گذشته گذشته نیز پل وینستنلی را با پرداخت غرامت به باشگاه برایتون به عنوان معاون مدیر ورزشی استخدام کرد و در تابستان قبلی هم روبرت سانچز و کایسدو را با 23 و 133 میلیون یورو از چلسی خرید. 

برایتون در سالهای اخیر به متخصص کشف استعدادها تبدیل شده و در حال حاضر نیز با هدایت ده زربی و ترکیبی جوان نظیر ژائو پدرو، کارو میتوما، سیمون آدینگارا، فاکوندو بونانتو و اوان فرگوسن همچنان می توانند منابع خوبی را برای چلسی تامین کنند. 

4125