هافبک سابق شیاطین سرخ در رادار تاتنهام

هافبک سابق شیاطین سرخ در رادار تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- جیمز گارنر، هافبک 22 ساله اورتون که سابقه بازی در منچستریونایتد را هم در کارنامه دارد، مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.
به گزارش فوتبالی، کانر گلگر یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی تاتنهام در پنجره زمستانی امسال بود. ستاره انگلیسی خط هافبک چلسی که عملکرد درخشانی در این فصل از خود به نمایش گذاشت، مورد توجه کادر فنی و مدیران سفیدهای شمال لندن قرار گرفت اما در نهایت با مخالفت مائوریتسیو پوچتینو، این انتقال نهایی نشد.
هرچند مدیران چلسی همچنان فروش گلگر در تابستان را رد نمی‌کنند. آن‌ها خوب می‌دانند که فروش هافبک 24 ساله انگلیسی می‌تواند سود خوبی به باشگاه برساند. مدیران تاتنهام نیز همچنان پیگیر وضعیت خرید کانر گلگر هستند؛ اما حالا شنیده می‌شود که آن‌ها یک گزینه جایگزین ارزان‌تر هم در لیست خرید خود دارند.
کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه چلسی هنوز برای آینده گلگر به توافق نرسیدند و همین بلاتکلیفی باعث شده تا تاتنهامی‌ها به گزینه‌های دیگر فکر کنند. جیمز گارنر، هافبک 22 ساله اورتون یکی از گزینه‌های اسپرز برای تقویت خط میانی است.
به گزارش فیچاجس و به نقل از نشریه تیم تاک، هافبک جوان تافی‌ها که تابستان 2022 با مبلغ 15 میلیون پوند از منچستریونایتد به اورتون پیوسته بود حالا گزینه تاتنهامی‌ها برای جایگزینی کانر گلگر است. جیمز گارنر توانایی بازی در پست دفاع کناری را هم دارد و مدیران اسپرز اعتقاد دارند که جذب این بازیکن دردسر کمتری نسبت به خرید گلگر خواهد داشت.
اولویت آنژه پوستکوگلو برای تابستان پیش رو، خرید یک هافبک جوان و دونده است. او بازیکنی را می‌خواهد که به خوبی فضای جلوی چهار مدافع آخر را پوشش دهد.
1428