گزینه پرسپولیس همچنان با مس تمرین می‌‌کند!

گزینه پرسپولیس همچنان با مس تمرین می‌‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی – ماجرای حضور محمد خدابنده‌لو در تمرین امروز مس رفسنجان چیست؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که ظرف دیروز و امروز خبر قطعی شدن انتقال محمد خدابنده‌لو از مس رفسنجان به پرسپولیس هواداران این تیم را امیدوار و خوشحال کرده بود اما امروز تصاویری از تمرینات مس رفسنجان منتشر شد که خدابنده‌لو را در کنار سایر بازیکنان مس در حال تمرین نشان می‌داد!

انتشار این عکس باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد. آنها فکر می‌کردند خدابنده‌لو دیگر به طور رسمی بازیکن پرسپولیس است و نباید در تمرین مس رفسنجان حاضر شود. اما حضور در تمرین مس نشان داد خدابنده‌لو هنوز بازیکن مس است!

این در حالی است که هفته گذشته خدابنده‌لو در اعتراض به مخالفت باشگاه مس با صدور رضایتنامه‌اش به تمرین مس نرفته بود. اما بعد از هشدار باشگاه درباره قرارداد داشتن، ناچار شد به تمرین مس برگردد.

اما در یکی دو روز گذشته اتفاقات جدیدی رخ داد و ظاهرا باشگاه پرسپولیس با مس رفسنجان در این مورد به توافق رسیده است. حضور خدابنده‌لو در تمرین مس هم با این توافق انجام شده که باشگاه پرسپولیس پیگیر مسائل مربوط به انتقال او به تیم جدیدش است.

آخرین خبر این است که خدا‌بنده‌لو ظرف دو سه روز آینده (بعد از بازی مس و نساجی) کارش را در مس تمام می‌کند و به تهران می‌آید تا با پرسپولیس قرارداد ببندد. قرارداد او 1.5 ساله یا 2.5 ساله خواهد بود.

1359