تیم مسی باید در 24 ساعت هفت بازیکن را بفروشد!

تیم مسی باید در 24 ساعت هفت بازیکن را بفروشد!

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مجبور است که برخی بازیکنانش را بفروشد تا سقف دستمزد را در ترکیبش رعایت کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اینتر میامی برای خرید فدریکو ردوندو پسر هافبک اسبق رئال مادردی و میلان تلاش می کند، آنها برای رعایت مقررات لیگ آمریکا باید برخی بازیکنان کلیدی خود را بفروشند. در حقیقت بر اساس قوانین لیگ آمریکا، به جز بازیکنان "ستاره" هر تیم، مجموع دستمزد بقیه بازیکنان باید پنج میلیون یورو باشد. بدین ترتیب اینترمیامی باید هفت بازیکن خود را بفروشد. در حقیقت در کمتر از 24 ساعت دیگر لیست تیم ها برای فصل جدید باید اعلام شود. 

لیگ آمریکا برای تیم ها سقف دستمزد مشخصی را تعیین کرده است. اینتر میامی برای سه بازیکن (مسی، آلبا و گرگوره)  در فصل گذشته محدودیت دستمزد نداشت چرا که این سه بازیکن را به عنوان ستارگان اصلی خود معرفی کرده بود اما برای بقیه بازیکنان سقف دستمزد وجود دارد. در حالی که فقط  دو روز دیگر تا بازی اینتر میامی و رئال سالت لیک مانده، تیم مسی باید تکلیف هفت بازیکن مازاد خود را مشخص کند به خصوص که چهره های جدید نظیر لوئیز سوارز هم به این تیم اضافه شده اند.

بازیکنانی نظیر ده آندره یدلین، سرجی کریفستوف، گرگوره، ژان موتا و روبرت تیلور گزینه هایی هستند که اینتر میامی می تواند از فروش آنها درآمدزایی کند. گرگوره با بوتافوگو به توافقات اولیه رسیده است و شانس انتقالش خیلی زیاد است. این بازیکن از گزینه های محبوب تاتا مارتینو در فصل گذشته بود. 

4125