جزییات جدید از قرارداد امباپه با رئال مادرید

جزییات جدید از قرارداد امباپه با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا گزارش داد که کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی رسما با رئال مادرید قرارداد کتبی امضا کرده است.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داد که امباپه با رئال مادرید تا سال 2029 قرارداد بسته است. امباپه در تابستان به صورت رایگان از پی اس جی به رئال مادرید می آید چرا که قراردادش با تیم فرانسوی به اتمام می رسد. 

مارکا گزارش داده است که قرارداد امباپه پنج ساله خواهد بود. دستمزد او در برنابئو سالی 15 تا 20 میلیون یورو به صورت خالص خواهد بود که از دستمزد 72 میلیونی این مهاجم در پی اس جی خیلی کمتر است اما با این وجود به پردرآمدترین بازیکن ترکیب تبدیل خواهد شد. این بازیکن کمتر از 130 میلیون یورو پاداش انتقال دریافت می کند و البته با احتساب پاداش ها و تبلیغات، اختلاف دستمزد او با پی اس جی تا حدودی جبران خواهد شد.

رئال مادرید در سال 2017 برای اولین بار برای خرید امباپه پیشنهاد داد و در چهار سال اخیر نیز به صورت جدی به دنبال خرید این بازیکن بوده است و به نظر می رسد که بالاخره طلسم شکسته خواهد شد و این بازیکن پیراهن سفید را در فصل آینده به تن می کند. به نظر می رسد که امباپه در رئال مادرید شماره 10 را خواهد پوشید که با جدایی احتمالی مودریچ خالی می شود.

امباپه در تابستان آینده باید در یورو و المپیک حضور پیدا کند و به همین خاطر زمان مراسم معارفه او نیز باید بر اساس این موضوع تعیین شود. در واقع احتمالا زمانی بین این دو رویداد می تواند زمان معارفه کیلیان در برنابئو باشد.

4125