خرید جدید تراکتور؛ وینگری تند و تیز و عاشق دیوید ترزگه!

خرید جدید تراکتور؛ وینگری تند و تیز و عاشق دیوید ترزگه!

پایگاه خبری فوتبالی - میلوش دلتیچ وینگر جدید تراکتور برای اولین بار در فوتبال آسیا توپ خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، میلوش دلتیچ جدیدترین خرید خارجی تراکتوری‌هاست که نیم فصل اول در تیم وولوس یونان عضویت داشت و تی‌تی‌ها توانستند با این بازیکن که در شرایط مسابقه قرار دارد، به توافق رسیده و هم‌تیمی سابق احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را به تبریز بیاورند.

در همین راستا شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگوی خود با “فوتبالی” مدعی شد که قبل جذب این بازیکن با دو ملی‌پوش ایرانی که دلتیچ با آن‌ها همبازی بوده، مشورت کرده و به وی ذهنیت مثبتی درباره این بازیکن داده شده است.

مهمترین ویژگی این بازیکن در نگاه اول، تند و تیز بودن و چابک بودن میلوش است و البته وینگر صرب پرشورها برخلاف رومل کیوتو در شرایط خوب بدنی قرار دارد چرا که تا چند روز پیش در لیگ یونان برای تیمش به میدان رفته است.

وینگر ۳۰ ساله جدید پرشورها که سابقه بازی در لیگ‌های صربستان، رومانی، قبرس و یونان را در کارنامه دارد برای اولین بار به فوتبال آسیا آمده و به تراکتور پیوسته است. دلتیچ این فصل در ۲۱ بازی که برای وولوس انجام داده موفق به‌ ثمر رساندن ۴ گل و ارسال یک پاس گل شده و باید دید در تبریز چه عملکردی خواهد داشت.

‌میلوش در طول دوران فوتبالی خود هم ۳۱۱ بازی انجام داده که حاصل کار وی به ثمر رساندن ۵۰ گل و ارسال ۲۷ پاس گل بوده است. دلتیچ اکثراً به عنوان وینگر راست به میدان رفته و ۲۱ گل و ۱۲ پاس گل خود را در این پست که ۱۳۵ مرتبه بازی کرده، ثب کرده است.

اما نکته شنیدنی درباره این وینگر صربستانی که سابقه بازی در تیم ملی زیر ۱۹ سال صربستان را دارد اینکه وی در گفت‌وگویی قدیمی از علاقه خود به سبک فوتبال دیوید ترزگه مهاجم فرانسوی سابق یوونتوس صحبت کرده و مدعی شده اگر الگویی داشته باشد، این الگو، ترزگه است و وی علاقه خاصی به این بازیکن دارد.

1997