سه شکست در ۸ روز؛ بوی اخراج توخل به مشام می رسد!

سه شکست در ۸ روز؛ بوی اخراج توخل به مشام می رسد!

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۲ رقابت های بوندسلیگا آلمان با یک شکست خارج از خانه برای بایرن مونیخ مقابل بوخوم پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرن مونیخ در هفته ۲۲ بوندسلیگا آلمان در ورزشگاه روهراشتادیون شهر بوخوم به مصاف  تیم بوخوم رفت و یک شکست خارج از خانه را متحمل تا تیره روزی های شاگردان توماس توخل ادامه دار باشد. در نیمه اول و در دقیقه ۱۴ تیم مهمان دروازه تیم بوخوم را باز کرد که پاس این گل را لئون گورتسکا ارسال کرد و جمال موسیالا تیم بایرن مونیخ را پیش انداخت تا طرفدارن باواریایی ها اندکی به بازگشت تیم خود امیدوار شوند اما دو گل بوخوم در دقایق ۳۸ و ۴۴ توسط تاکوما آسانو‌ ژاپنی و شلوتربک باعث شد تا ورق بازی در نیمه اول برای تیم بوخوم برگردد و نیمه اول در نهایت با حساب ۲-۱ به سود بوخوم به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم بایرن مونیخ برای زدن گل تساوی تلاش کرد اما شاگردان توماس توخل هرچه تلاش کردند به درب بسته برخورد کردند. در اواسط نیمه دوم این بازی به دلیل رفتار هواداران بوخوم برای دقایقی بازی متوقف شد و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه بازی لغو خواهد شد وجود داشت که البته پس از دقایقی بازی از سر گرفته شد. در دقیقه ۸۴ اتفاق عجیبی رخ داد و دایو اوپامکانو مدافع فرانسوی بایرن مونیخ که در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو از زمین اخراج شد در مقابل بوخوم هم اخراج شد و یک پنالتی به حریف داد و در نهایت در دقیقه ۸۵ کوین اشتوگر گل سوم تیم بوخوم را به ثمر رساند و علی رغم گلی که در دقایق پایانی بازی تیم ۱۰ نفره بایرن مونیخ روی پاس ماتیاس تل و ضربه هری کین به ثمر رساند در نهایت این دیدار عجیب با نتیجه ۳-۲ به سود بوخوم به پایان رسید. با این شکست شاید پروسه اخراج توماس توخل از روی نیمکت بایرن مونیخ زودتر از موعد آغاز شود.

با این برد بایرن مونیخ با کسب ۵۰ امتیاز پایین تر از بایرلورکوزن با یک اختلاف ۸ امتیازی  در رده دوم جدول رقابت های بوندسلیگا آلمان قرار گرفت و بوخوم هم با ۲۵ امتیاز در رده ۱۱ جدول رده بندی بوندسلیگا آلمان جای گرفت.

۱۰۰۹