خبر خوب برای سپاهان و مورایس؛ پدیده در دسترس است!

خبر خوب برای سپاهان و مورایس؛ پدیده در دسترس است!

پایگاه خبری فوتبالی – محمد جواد حسین‌نژاد می‌تواند در بازیِ برگشت مقابل الهلال در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم سپاهان در بازیِ برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز پنج شنبه همین هفته در ریاض مقابل الهلال عربستان قرار خواهد گرفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه 3 بر یک به سود الهلال تمام شده است.

سپاهان در بازی رفت در حالی مغلوب الهلال شد که چند بازیکنش را پس از پایان مرحله گروهی و در نقل و انتقالات زمستانی از دست داده بود. از جمله این بازیکنان می‌شود به عیسی آل کثیر و احسان پهلوان اشاره کرد.

اما آنها به جز این نفرات، دو غایب دیگر هم داشتند. هادی محمدی در خط دفاع و محمد جواد حسین‌نژاد در خط هافبک بازیکنانی بودند که به علت محرومیت انضباطی اجازه حضور در بازی رفت سپاهان و الهلال را نداشتند

دلیل محرومیت این نفرات هم اخراج در بازی‌های قبلی بود. هادی محمدی و محمد جواد حسین‌نژاد به دلیل اخراج در بازی با نیروی هوایی عراق هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات از سوی AFC به ترتیب 4 جلسه و 2 جلسه محروم شدند. هادی در بازی با الاتحاد در مرحله گروهی و در بازی رفت با الهلال دو جلسه از 4 جلسه محرومیتش را پشت سر گذاشت و هنوز دو بازی دیگر هم محروم است.

اما خبر خوب برای سپاهان این است که دو جلسه محرومیت حسین‌نژاد به پایان رسیده است. او هم مثل هادی محمدی در بازی مقابل الاتحاد و الهلال دو جلسه محرومیتش را پشت سر گذاشت و حالا با تمام شدن محرومیتش می‌تواند در بازی برگشت مقابل الهلال در ریاض به میدان برود.

در بازی رفت و به ویژه در نیمه دوم جای خالی بازیکنی مثل حسین‌نژاد که هافبک‌های حریف را به خودش مشغول کند و به آنها اجازه اضافه شدن به حملات الهلال را ندهد کاملا حس شد

اما حالا مورایس برای بازی برگشت پدیده این فصل فوتبال ایران را در اختیار دارد و می‌تواند در خط میانی از قدرت پاسوری و تکنیک او بهره ببرد. حسین‌نژاد هم انگیزه زیادی دارد تا نشان بدهد خط خوردنش از لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا اشتباه بوده است.

1359