بانوی پیر ستاره خط دفاعش را به راحتی نمی‌فروشد

بانوی پیر ستاره خط دفاعش را به راحتی نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- به گزارش فابریتزیو رومانو، یوونتوس تنها در صورت ارائه یک پیشنهاد نجومی حاضر است گلیسون برمر را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، گلیسون برمر، مدافع یوونتوس در هفته‌های اخیر نامش حوالی باشگاه منچستریونایتد شنیده شده است؛ اما حالا به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ کار راحتی برای به خدمت گرفتن این بازیکن برزیلی در پیش نداشته باشند.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور و معتبر ایتالیایی، یووه و باشگاه‌های ایتالیایی تمایل دارند در صورت ارائه پیشنهادات مناسب، پیشنهادات هنگفت را بررسی کنند. با این حال، یوونتوس قصدی برای فروش گلیسون برمر ندارد و تنها در صورتی که یک پیشنهاد نجومی ارائه شود، آن را بررسی می‌کنند. از همین رو، کار منچستریونایتد برای امضای قرارداد با مدافع 26 ساله برزیلی دشوار خواهد بود.

نشریه کالچو مرکاتو چند هفته پیش گزارش داده بود که نام گلیسون برمر در لیست خرید منچستریونایتد برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 قرار دارد. حالا گفته می‌شود که یوونتوس حاضر نیست ستاره خط دفاعی خود را ارزان از دست بدهد.

فابریتزیو رومانو اضافه کرد: «علی‌رغم برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده برمر، او در ماه دسامبر قرارداد جدیدی با یوونتوس امضا کرد، یعنی فقط 6 هفته پیش. برمر یکی از بازیکنان مورد علاقه هیئت مدیره و کادر فنی یوونتوس است. با این حال، مثل همیشه برای باشگاه‌های ایتالیایی، در صورت دریافت پیشنهادی نجومی، اوضاع می‌تواند تغییر کند، پس بیایید تا تابستان منتظر بمانیم و ببینیم آیا پیشنهادهای دیوانه‌کننده‌ای از سوی منچستریونایتد ارائه می‌شود یا خیر.»

یوونتوس در سال 2022 برمر را از رقیب همشهری خود، یعنی تورینو به خدمت گرفت. او یکی از بازیکنان کلیدی این باشگاه در دو فصل اخیر بوده است.

1428