لالیگا چه زمانی نظر خود درباره توهین بلینگام به گرینوود را می‌دهد؟

لالیگا چه زمانی نظر خود درباره توهین بلینگام به گرینوود را می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پرونده مربوط به حرفی که جود بلینگام به میسون گرینوود در بازی رئال مادرید مقابل ختافه زد هنوز بسته نشده است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در هفته بیستم لالیگا بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر ختافه را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی جود بلینگام و میسون گرینوود یک جنگ لفظی با هم داشتند و در این جنگ لفظی جود بلینگام به میسون گرینوود توهین کرده است. ستاره انگلیسی رئال مادرید بازیکن سابق منچستریونایتد را متجاوز خطاب قرار داده است. در حقیقت گرینوود قبلا یک پرونده در خصوص تجاوز به نامزد سابق خود داشته است و جود بلینگام هم به همین دلیل به میسون گرینوود این لقب را داده است.

اکنون به نقل از روزنامه مارکا، لالیگا قرار است ظرف دو هفته آینده درباره این قضیه که آیا جود بلینگام باید محروم شود یا خیر تصمیم گیری کند. جود بلینگام که فعلا با زدن 16 گل آقای گل لالیگا است، مصدوم شده است و حدود سه هفته از میادین به دور خواهد بود.

در بازی رئال مادرید مقابل ختافه، جود بلینگام در دقیقه 88 با دنی کارواخال تعویض شده بود اما میسون گرینوود تا انتها درون زمین بازی حضور داشت.

1471