پاتریسیو رم را در تابستان ترک می کند

پاتریسیو رم را در تابستان ترک می کند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان پرتغالی رم در تابستان تیم پایتخت ایتالیا را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطالق خبر نشریه توتو اسپورت روی پاتریسیو دروازه بان پرتغالی باشگاه رم با پایان قراردادش در ماه ژوئن این تیم را ترک خواهد کرد. افت سطح بازی دروازه‌بان پرتغالی در یک سال و نیم گذشته باعث شده که جالوروسی در تابستان آینده به دنبال جایگزینی طولانی مدت برای وی باشد و ولادیمیرو فالکونه از لچه همچنان نامزد شماره یک برای حضور در تیم رم است.

به گزارش این روزنامه رم علاوه بر فالکونه، مادوکا اوکویه دروازه‌بان جوان اودینزه را نیز به لیست اهداف احتمالی نقل و انتقالات خود در فصل آینده برای پست دروازه‌بان اضافه کرده است. اوکویه در این فصل ۶ بازی برای اودینزه انجام داده و ۲ کلین شیت به ثبت رسانده است. علاوه بر این، رم همچنین الکس مرت دروازه بان ملی پوش ایتالیایی را که در حال جدایی از ناپولی است را هم زیر نظر دارد و در صورت جذب او باید مبلغ بالاتری را هزینه کند.

دروازه بان پرتغالی تیم رم که دو فصل قبل با جدایی از ولورهمپتون به تیم رم پیوست در این فصل فرم همیشگی خود را نداشته و شاید راهی فوتبال عربستان یا کشور خود پرتغال شود. ابن دروازه بان سال ها برای تیم اسپورتینگ لیسبون بازی کرد و سپس راهی فوتبال انگلیس شد.

۱۰۰۹