بارسلونا در اندیشه جذب وینگر ایتالیایی

بارسلونا در اندیشه جذب وینگر ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته جرارد رومرو، بارسلونا در تابستان پیش رو برای جذب یک وینگر ایتالیایی از سری آ تلاش می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شرایط اقتصادی چندان مناسبی ندارد و اگر در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه خوبی به دست نیاورد، احتمالا ناچار به فروش ستارگان خودش شوند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. فرنکی دی‌یونگ، رونالد آرائوخو و ژول کنده گزینه‌های باشگاه برای درآمدزایی از راه فروش بازیکن است.

به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدیران با این شرایط تنها می‌توانند به سراغ بازیکنانی بروند که در تابستان بازیکن آزاد هستند؛ چرا که محدودیت‌های مالی به آن‌ها اجازه نمی‌دهد تا برای خرید بازیکن پول خرج کنند. حتی دکو، مدیر ورزشی باشگاه هم در آخرین مصاحبه خود این موضوع را تایید کرد.

اما شب گذشته، جرارد رومرو که یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا است، خبر داد مدیران در اندیشه جذب یک وینگر ایتالیایی از سری آ هستند. او مدعی شد که چند ایجنت در ایتالیا این خبر را به او داده‌اند.

با توجه به اطلاعاتی که جرارد رومرو داد، شاید نخستین نامی که در ذهن‌ می‌آید، فدریکو کیه‌زا، وینگر ایتالیایی یوونتوس است. بارسلونا ممکن است در تابستان برای جذب قطعی ژائو فلیکس به مشکل بخورد و کیه‌زا یک گزینه جانشین برای فلیکس خواهد بود.

اما باید توجه داشت که بارسلونا توانایی برآورده ساختن خواسته‌های مالی یوونتوس را ندارد؛ چون بی‌شک بیانکونری حاضر نیست یکی از بهترین بازیکنان خود را به بارسلونا واگذار کند. مگر این‌که مدیران بارسا به دنبال انتقال قرضی باشند که در آن حالت باید دید موضع باشگاه یوونتوس چگونه خواهد بود.

1428