حمایت ستاره بارسلونا از هم‌تیمی جوان خود

حمایت ستاره بارسلونا از هم‌تیمی جوان خود

پایگاه خبری فوتبالی- پابلو گاوی، ستاره 19 ساله بارسلونا در فضای مجازی از هم‌تیمی خود، یعنی پائو کوبارسی حمایت کرد و جواب خبرنگار منتقد را داد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای این هفته لالیگا، تیم‌های بارسلونا و گرانادا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، این مسابقه با تساوی پرگل 3-3 به اتمام رسید. ژاوی هرناندز باز هم موفق به شکست دادن گرانادا نشد تا طلسم این تیم همچنان برای سرمربی بارسلونا باقی بماند.

اما این بازی حواشی مختلفی هم داشت. در یک صحنه، پائو کوبارسی که اعتقاد داشت بازیکن گرانادا به او ضربه وارد کرده، بر روی زمین افتاد تا داور را مجاب به اعلام خطا به سود آبی و اناری‌ها کند.

این رفتار از سوی کوبارسی، انتقاد پاکو گونزالس، کارشناس شبکه تلویزیونی کوپه اسپانیا را به همراه داشت. گونزالس در این باره گفت: «پائو کوبارسی بازیکن کوچکی است؛ بازیکن گرانادا نه به صورتش ضربه وارد کرد و نه به پایش، اما او خودش را به زمین انداخت. این کارها در 17 سالگی درست نیست. پدرش و خانواده‌اش باید به او یاد بدهند که هرگز با چنین کارهایی به جایی نمی‌رسد.»

اما این انتقاد سفت و سخت، بی‌پاسخ نماند. پابلو گاوی، هافبک 19 ساله بارسلونا که تا پایان فصل به علت مصدومیت غایب است، در فضای مجازی از خجالت پاکو گونزالس در آمد. او برای گونزالس نوشت: «بدبخت و کوچک تویی، بزرگ شو پاکو!»

این حمایت گاوی از هم‌تیمی جوان خود، مورد استقبال هواداران بارسلونا قرار گرفت. بارسایی‌ها اعتقاد دارند گاوی جدای از توانایی فنی، قابلیت این را دارد تا در آینده تبدیل به کاپیتان و رهبر بارسلونا شود؛ چون روحیه بالایی برای این کار دارد.

1428