ناجی این روزهای منچستریونایتد تغییر پست می‌دهد؟

ناجی این روزهای منچستریونایتد تغییر پست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد در این فصل چند مرتبه موفق شد گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند و در نقش ناجی شیاطین سرخ ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد که فصل چندان موفقی را با اریک تن هاخ نمی‌گذراند، در چند بازی اخیر نتایج خوبی به دست آورده و هواداران به ادامه فصل و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شده‌اند. یکی از مهم‌ترین بازیکنان این فصل منچستریونایتد، اسکات مک‌تامینی بوده است، کسی که تا فصل گذشته به عنوان یک هافبک جنگنده با خصوصیت‌های دفاعی شناخته شده؛ در این فصل بیشتر در نقش گلزن ظاهر شده است.

وبسایت 90 مین، در گزارشی جالب اعلام کرد که شاید بهتر باشد این هافبک 27 ساله از این به بعد به عنوان یک مهاجم نوک برای منچستریونایتد به میدان برود؛ چون توانایی بالایی در گلزنی دارد.

نکته جالب توجه درباره اسکات مک‌تامینی، این است که او در این فصل لیگ برتر 7 گل به ثمر رسانده، در حالی که راسموس هویلوند، الخاندرو گارناچو و مارکوس رشفورد هر کدام 5 گل برای قرمزهای شهر منچستر زده‌اند. این در حالی است که پست تخصصی مک‌تامینی هافبک دفاعی و هافبک میانی است و همچنین دقایق کمتری هم نسبت به این بازیکنان بازی کرده است.

وبسایت 90 مین، در مقایسه‌ای جالب عملکرد مک‌تامینی را با مروان فلینی، هافبک بلژیکی سال‌های نه چندان دور منچستریونایتد مقایسه کرد. فلینی هم زمانی که ژوزه مورینیو هدایت منچستریونایتد را به عهده داشت، در نقش ناجی ظاهر می‌شد و با این‌که هافبک بود، اما به خوبی وظیفه گلزنی را انجام می‌داد.

1428